2

2. Om jag skulle få byta kön för en dag så tror jag nog inte min personlighet skulle förändras så mycket. Eftersom många av mina vänner kallar mig för halvtjej. Kan bero på att de flesta av mina vänner är just tjejer och jag umgås mycket mer med dem än med mina killkompisar. Fast jag hade nog blivit lite snällare och lugnare. För ibland kan jag vara ganska le mot mina killkompisar. Men det brukar bara vara på skoj. Jag hade nog slutat spela datorspel eftersom det inte är så "populärt" bland tjejer. Och det hade nog blivit ganska omtalat hos de övriga. Sen hade jag nog också bryt mig mer om hur jag ser ut. Det är bland det saker som tjejer bryr sig om. Och förmodligen hade man nog också använt smink. Sen hade man kanske tappat smaken för att titta på fotboll, eftersom det inte är många tjejer so har det som intresse. Jag tror att en stor del av min personlighet beror på just att jag är en kille. För jag älskar sport. Att vara ute o röra sig och umgås med killkompisarna. Sen hade man nog också blivit lite mer känsligare. För tjejer är mer känsligare än män. Jag hade nog i allmänhet, varit mer aktiv. För som jag känner nu så är jag ganska lat. Man borde kanske bli kvinna för detta låter mycket mer positivt. Men sen finns ju nackdelarna. Det är svårare för kvinnor att få jobb, men det kommer nog att ändras i framtiden eftersom att allt fler pappor blir pappalediga. Hur man en man skulle vara som en kvinna eller en kvinna skulle var som man, beror nästan helt och håller på hur deras beteende är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0