Varumärket som jag förknippar med mig själv


Jag har valt klädesmärket Lacoste för jag kan stolt bära deras kläder eftersom att jag förknippar det med stil och kvalitet.
Jag gillar själv fina kläder och har ett antal produkter från Lacoste. 2 skjortor, 4 par skor och 1 par flip-flop. Och Lacoste är ett stort internationellt företag som sponsrar mycket inom golf och tennis. Jag själv spelar golf och tycker att det är en mycket utmanande sport. Lacoste kan framhäva just detta att du förknippas med t.ex. golf.
Det bästa som Lacoste gör är deras skor och skjortor. Men dem har även fina långarmade tröjor. Men som sagt det e skorna och skjortorna som är det snyggaste. Jag gillar också att ha Lacoste är att jag "vill vara lite bättre än andra". Därför så har jag lite mer exklusivt och dyrare kläder på mig. Jag vet inte om alla är så som jag. Det hoppas jag inte. Annars hade vi haft en hel hög med högaktiga personer. Men jag gillar även kläderna eftersom att de är snygga och håller alltid hög kvallite. Personer som går i fina och dyra kläder får enklare jobb under intervjuer. Eftersom företag hellre anställer rika människor än fattiga. Så om man vill ha större chans att få ett jobb i framtiden, skaffa snygga lite mer exklusiva kläder. Varför så många personer vill ha märkeskläder är helt enkelt det att dem vill ha status.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sv

Hoppas du har haft en bra dag hittils. :)



Och är du sugen på vinna blåa linser?

Gå in på min blogg och tävla, perfekt julklapp! :)

2008-12-16 @ 15:52:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Emelie

:-)

2008-12-16 @ 15:57:41
URL: http://emelielouisejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0